.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نشست فرهنگی اداره اوقاف ساری

رئیس اداره اوقاف ساری از برگزاری نشست فرهنگی با مسئولین و امور فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان ساری در آستانه مبارکه تکیه پهنه کلا خبر داد.
       
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران ، حجت الاسلام مسعود قربانی در نشست فرهنگی با مسئولین و امور فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان ساری "که در 27 خرداد 92 در آستانه مبارکه تکیه پهنه کلا برگزار شد" اظهار کرد : شرکت مردم در  انتخابات 24 خرداد حاکی از پایبندی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور خود به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با آرمان های امام راحل و شهدا بیعت مجدد نمودند.
رئیس اداره اوقاف ساری با اشاره به نتایج انتخابات گفت : از نتیجه انتخابات مشخص شد آنچه بنگاه های دروغ پراکنی غرب و سران فتنه در سال 88 می گفتند که در آن انتخابات تقلب شده یاوه گویی بیش نبوده و از احساسات جوانان سوءاستفاده نموده و آن حادثه تلخ را آفریدند. اینک بعد از 4 سال با درایت، مدیریت و همچنین صبر وشکیبایی مقام معظم رهبری دستشان رو شده امروزه به همه جهانیان و مردم عزیز ایران ثابت شده انتخابات ایران بهترین و سالمترین انتخابات جهان است.
وی با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت : در این ماه پر برکت و ماهی که منسوب به پیامبر اسلام (ص) می باشد اعیاد بسیاری داریم و بزرگترین آن ولادت سراسر نور حضرت حجت ابن الحسن (عج) و آقا ومولایمان قرار دارد.
قربانی گفت: امروزه وهابیون تمام سعی و تلاششان بر این است که شیعه را تضعیف کنند ، باور های شیعیان را خدشه دار کنند لذا مسئولیت سنگینی بر دوش ماست ، باید در روز پانزدهم شعبان با آذین بندی و برپایی جشن با شکوه در امامزادگان شاخص جواب دندان شکنی به این وهابیون بدهیم.
رئیس اوقاف شهرستان ساری با توجه به دستورالعمل سازمان در خصوص جشن نیمه شعبان گفت : همه مسئولین مراکز فرهنگی ، قرآنی بقاع متبرکه این دستورالعمل را به دقت مطالعه کنند و در اجرای آن عمل کنند.
رئیس اداره اوقاف شهرستان ساری با توجه به طرح تربیت حافظان وقاریان قرآن کریم و طرح نشاط معنوی ، گزارشی ازعملکرد مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه ساری تا این مرحله را خواستار شده و مسئولین  و دست اندرکاران فرهنگی بقاع هم گزارشی از عملکرد مراکز خود را ارائه دادند .
قربانی با ارائه راهکار از مراکز فرهنگی بقاع ساری خواست تلاش خود را بیشتر کنند و اظهار داشت : سهمیه اوقاف ساری در مرحله دوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم 1400 نفر میباشد که این جدای از آنانی است که در مرحله اول ثبت نام کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.424 seconds.